Sharp Optimised Services (SOS) to starannie opracowane od podstaw rozwiązanie z zakresu Zarządzania Usługami Wydruku (Managed Print Services - MPS), stworzone z myślą o użytkowniku. Stanowi doskonały sposób współpracy z użytkownikiem, którego celem jest uproszczenie, obniżenie kosztów i uzyskanie większej wydajności realizacji zadań biura, tj. drukowania, kopiowania, skanowania i przesyłania faksów.
Połącz swoje siły z usługą Sharp Optimised Services, aby w pełni wykorzystać rozwiązanie MPS, które pomoże:
Cztery aspekty, w których usługa Sharp Optimised Services może przynieść korzyści Twojej działalności
Zmniejszenie kosztów
• Wprowadzenie zasad dotyczących drukowania, umożliwiających zmniejszenie strat. Przykładowe działania obejmują:
- Wymuszenie dwustronnego drukowania dokumentów
- Zablokowanie możliwości kolorowego drukowania e-maili
- Zablokowanie możliwości drukowania stron WWW.
• Dokładny pomiar, kontrola i sporządzanie raportów kosztów z podziałem na użytkownika, urządzenie i dział
• Dostarczanie materiałów eksploatacyjnych na czas
• Obniżenie kosztów wsparcia techniczego
• Wykorzystanie programów zdalnego zarządzania, które oszczędzają czas i obniżają koszt
• Poprawa procedur pracy umożliwiająca zwiększenie wydajności przepływu zadań
Większa wydajność
• Prawidłowe rozmieszczenie odpowiednich urządzeń zwiększa szybkość przepływu zadań
• Pojedynczy punkt dostępowy umożliwia rozwiązanie problemów związanych z obsługą urządzeń, konserwacją i obsługą Helpdesk
• Uproszczone zarządzanie materiałami eksploatacyjnymi i zautomatyzowane zbieranie odczytów wskazań licznika
• Zmniejszenie czasu przestojów dzięki automatycznej wysyłce alertów o usługach i stanie urządzenia do centrum wsparcia
Troska o środowisko naturalne
• Mniejsze zanieczyszczenie środowiska dzięki bardziej wydajnym procesom drukowania
• Najnowsze technologie umożliwiają zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko i obniżenie zużycia energii
• Narodowy program recyklingu materiałów eksploatacyjnych
Większe bezpieczeństwo
• Wielowarstwowe rozwiązania chroniące dane, dokumenty i sieć biura
• Doradztwo z zakresu wprowadzenia bezpiecznego przepływu danych
• Pełna identyfikacja użytkownika i inne procedury chroniące poufne informacje
• Skuteczne szyfrowanie przesyłanych i zapisanych danych
Sharp Optimised Services jest dostarczany w sprawdzonym
3-etapowym procesie.
Usługi Sharp Optimised Services są dostarczane w sprawdzonym, 3-etapowym procesie
Etap 1: Analiza i konsultacja
Po pierwsze zbieramy informacje korzystając z odpowiednich narzędzi i programów do analizy. Wizyta w miejscu pracy w celu zbadania przepływu zadań, poznania potrzeb oraz obliczenia objętości kopiowanych i drukowanych dokumentów pozwala opracować wstępną analizę kosztów i korzyści. W zależności od rezultatów sugerujemy pełną kontrolę każdej grupy roboczej, dostępnych urządzeń, bazy dostawcy, problemów z zaopatrzeniem i wymogów w zakresie bezpieczeństwa.
Kiedy już posiadamy wszystkie informacje wraz z dokładnymi planami pięter (tam gdzie są dostępne), możemy przejść do drugiego etapu.
Etap 2: Optymalizacja i ulepszenie
Pomożemy Ci poznać słabe strony aktualnego systemu i wskażemy w jaki sposób można szybko dokonać ulepszeń. Przeglądając poszczególne grupy robocze, oraz urządzenia, informujemy jakie zasoby są mało używane, a które wykorzystywane są zbyt intensywnie.
Następnie wykorzystujemy zgromadzone dane i proponujemy modyfikacje, mające dać jak największe korzyści przy minimalnych zmianach w organizacji pracy biura.
W końcu wdrażamy wszystkie elementy - sprzęt, zarządzanie materiałami eksploatacyjnymi, kosztami i raportowanie zużycia, rozwiązania w zakresie bezpieczeństwa - utrzymując sprawne działanie systemu w następnej fazie, etapie 3.
Etap 3: Zarządzanie i obsługa
Po wdrożeniu rozwiązania, nadzorujemy koszty i wydajność urządzeń, nie tylko gromadząc odczyty liczników, ale również informacje w czasie rzeczywistym na temat stanu urządzeń. Następnie te informacje dostarczamy klientowi w postaci raportów wydrukowanych lub w formie elektronicznej. Także zdalnie możemy diagnozować i naprawiać powstałe problemy zanim będą miały istotny wpływ na pracę. Mając informacje na temat wykorzystania poszczególnych urządzeń, jesteśmy w stanie zapewnić odpowiednie zapasy toneru. Wraz ze zmieniającymi się potrzebami w czasie, opracowujemy konieczne modyfikacje i rozwój infrastruktury drukującej klienta.